Välkommen till Asien.se
![]() |
Hej och välkommen till Asien.se, forumet för oss som gillar att resa i Asien. Jag som driver forumet heter Fabian Mossberg och har rest mycket i Indien, jag delar gärna med mig av mina erfarenheter och tips, precis som många andra av medlemmarna här på forumet. Oavsett om du reser första gången eller om du känner Asien utan och innan så vill vi gärna ha dig här på forumet!
Just nu är du inloggad som gäst, du kan läsa alla inlägg som skrivits på forumet men du kan inte vara med och delta själv. Det är helt gratis att bli medlem, så vänta inte längre utan registrera dig idag!
|
Flyga billigt till sydostasien i sommar, vilket bolag?
Postad 20 February 2008 - 13:40
Någon som har tips?
Kan man ta billigt flyg från Dehli till sydostasien (helst KL)?
Postad 20 February 2008 - 14:12
Thai brukar oha sommarkampanjer, så håll ögonen öppna det börjar nog bli dags snart. :)
Postad 25 March 2008 - 10:12
Postad 04 May 2008 - 23:40
kolla med någon åf för malaysia airlines. detta bolag har kanonbra priser på fler destinationer i asien just nu.
Postad 07 May 2008 - 08:43
kuya mike sade:
kolla med någon åf för malaysia airlines. detta bolag har kanonbra priser på fler destinationer i asien just nu.
Oj, toppen. Ska genast kolla upp, vi vill väldigt gärna till Filipinerna. Tack för tipset :)
#6 Guest_NAURU_*
Postad 13 June 2008 - 08:37
emma-lisa sade:
Någon Som Har Tips?
Kan Man Ta Billigt Flyg Från Dehli Till Sydostasien (helst Kl)?
Kolla Med Finnair De Har Flera AvgÅngar FrÅn Stockholm-bkk Runt
19/8-20/9 FÖr 4697 Skr Tur-retur
De KÖr En Drive Med "billiga" Biljetter Till Asien
Postad 28 June 2008 - 09:08
se nedan urklipp
Fick ett mail här om dagarna med den här infon.
"The escalating price of jet fuel has severely impacted the operations of all commercial airlines, including Malaysia Airlines.
Crude oil price has gone up from an average of US$57/bbl in 2005 to US$137/bbl in May 2008, reflecting more than 100 percent increase. According to IATA, 24 airlines have ceased operations or have entered into bankruptcy protection in the last 5 months.
At Malaysia Airlines, we are continuously reviewing the commercial viability of our flight operations and have identified certain flights that need to be cancelled on ad-hoc basis. For the KUL-ARN-EWR vv route, we have cancelled the following flights:
MH 90 Dates: 06OCT, 13OCT, 20OCT 08 KUL ARN EWR
MH 91 Dates: 03NOV, 10NOV, 17NOV, 24NOV 08 EWR ARN KUL
Concurrently, we have activated a comprehensive relocation plan, applying the following principle:
Already ticketed passengers: no additional cost for involuntary rerouting
Non-ticketed passengers: any fare differential will be borne by passenger
We apologise for the inconvenience caused by the above arrangements.
Should you require more information, please don’t hesitate to contact us. "
Vet någon om det är fler flights mer än 90/91 som är inställda?
Sedan så förstår jag inte om MH90 är inställd kommer MH91 från EWR köras följande dag eller vad det nu blir, för om MH90 är inställd borde väl MH91 också bli det, exempelvis. 06-07 oktober eller när den nu avgår.
Liknande ämnen
Er nästa resa till AsienStartad av fabian, 09 Jul 2007 |
|
|
||
Dubbel Visum Till Kina?Startad av Magganbe, 08 May 2012 |
|
|
||
Vart I Indien I Sommar?Startad av McStorfo, 23 Apr 2012 |
|
|