Välkommen till Asien.se
![]() |
Hej och välkommen till Asien.se, forumet för oss som gillar att resa i Asien. Jag som driver forumet heter Fabian Mossberg och har rest mycket i Indien, jag delar gärna med mig av mina erfarenheter och tips, precis som många andra av medlemmarna här på forumet. Oavsett om du reser första gången eller om du känner Asien utan och innan så vill vi gärna ha dig här på forumet!
Just nu är du inloggad som gäst, du kan läsa alla inlägg som skrivits på forumet men du kan inte vara med och delta själv. Det är helt gratis att bli medlem, så vänta inte längre utan registrera dig idag!
|
Postad 09 February 2012 - 18:53
Hade vart fint med några tips på grejer man inte får glömma (inte uppenbara som pass, utan sånna grejer man kanske inte tänker på förrän man kommer till Indien) på en trekk eller i Indien. Hör gärna av er om små byar och/eller stora städer man inte kan missa, och gärna aktiviteter också.
Imorn ska jag upp på ett tåg mot Stockholm, efter mycket strul med TT Services, som jag ser att de flesta av er har kommit bra överens med. Jag kan bara säga grattis, tycker det är lite halvkul att betala tåg fram och tillbaka, dagarna innan man ska dra iväg, men vad gör man inte..
Då tackar jag för mig sålänge, och hoppas att vi ses på ett smutsigt Silent Disco i Goa i vår!
Postad 10 February 2012 - 06:27
Postad 12 February 2012 - 15:28
deknas på 10 February 2012 - 06:27 sade:
Liknande ämnen
Vart I Indien I Sommar?Startad av McStorfo, 23 Apr 2012 |
|
|
||
Tåg I Indien Maj-JuniStartad av Isabella, 28 Mar 2012 |
|
|
||