Välkommen till Asien.se
![]() |
Hej och välkommen till Asien.se, forumet för oss som gillar att resa i Asien. Jag som driver forumet heter Fabian Mossberg och har rest mycket i Indien, jag delar gärna med mig av mina erfarenheter och tips, precis som många andra av medlemmarna här på forumet. Oavsett om du reser första gången eller om du känner Asien utan och innan så vill vi gärna ha dig här på forumet!
Just nu är du inloggad som gäst, du kan läsa alla inlägg som skrivits på forumet men du kan inte vara med och delta själv. Det är helt gratis att bli medlem, så vänta inte längre utan registrera dig idag!
|
Guest Message by DevFuse
Yoga Resa..?
Started by hendin, Jan 28 2012 21:50
Inga svar på detta ämne
Postad 28 January 2012 - 21:50
Hejsan!
Jag skulle väldigt gärna vilja åka tillbaks till Goa och lära mej yoga ordentligt, yoga kurser, meditation, äta bra och bara njuta med sig själv typ.
Sist jag var i Indien åt dålig kyckling i agonda och blev liggandes, sittandes och hukande i 9 av 21 dagar. fick lov att åka in in till sjukhus osv. så känner att ajg inte riktigt njöt av resa lika mycket som resten av min familj gjorde. men dock förälskade jag mej i landet, allas vänlighet och hjälpsamhet.
den sista tiden av resan när ajg var frisk så befann vi oss i patnem, vilket är det bästa stället på jorden enligt mej. det är därför jag skulle vilja åka dit igen, emn denna gången änga mer tid åt landet och åt mej själv.
Jag vet att det finns yoga kurser i indien, efetr kusen är man utbildad yoga instruktör (dock är det inget prioritet för mej att bli instruktör emn det är alltid roligt att ha det på sitt cv..)
Sådär undrar jag om ni har några tips och ider om yoga kurser, och hur mycket ska det kosta unigefär..?
Är det säkert att resa dit själv som tjej, 20 år?
jag hade inte tackat nej till sällskap heller eftersom ingen av mina vänner känner för varken yoga eller indien...
jag har tänkt att resa någongång mellan nov och feb 2012-2013
om det inte blir indien så blir det costa rica eller bådeoch...
Jag skulle väldigt gärna vilja åka tillbaks till Goa och lära mej yoga ordentligt, yoga kurser, meditation, äta bra och bara njuta med sig själv typ.
Sist jag var i Indien åt dålig kyckling i agonda och blev liggandes, sittandes och hukande i 9 av 21 dagar. fick lov att åka in in till sjukhus osv. så känner att ajg inte riktigt njöt av resa lika mycket som resten av min familj gjorde. men dock förälskade jag mej i landet, allas vänlighet och hjälpsamhet.
den sista tiden av resan när ajg var frisk så befann vi oss i patnem, vilket är det bästa stället på jorden enligt mej. det är därför jag skulle vilja åka dit igen, emn denna gången änga mer tid åt landet och åt mej själv.
Jag vet att det finns yoga kurser i indien, efetr kusen är man utbildad yoga instruktör (dock är det inget prioritet för mej att bli instruktör emn det är alltid roligt att ha det på sitt cv..)
Sådär undrar jag om ni har några tips och ider om yoga kurser, och hur mycket ska det kosta unigefär..?
Är det säkert att resa dit själv som tjej, 20 år?
jag hade inte tackat nej till sällskap heller eftersom ingen av mina vänner känner för varken yoga eller indien...
jag har tänkt att resa någongång mellan nov och feb 2012-2013
om det inte blir indien så blir det costa rica eller bådeoch...
Liknande ämnen
Er nästa resa till AsienStartad av fabian, 09 Jul 2007 |
|
|
||
Resa till MexicoStartad av Ann N, 14 Feb 2012 |
|
|
||
Mitt Livs Resa-På Alla Sätt Och Vis!Startad av Malabala, 09 Nov 2011 |
|
|
||
Frågor Inför ResaStartad av BodaKurre, 06 Oct 2011 |
|
|
||
Önskar Tips Om Mysore I Karnataka. Någon Som Varit På Yoga Där ?Startad av Kise, 13 Jun 2011 |
|
|
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar