Välkommen till Asien.se
![]() |
Hej och välkommen till Asien.se, forumet för oss som gillar att resa i Asien. Jag som driver forumet heter Fabian Mossberg och har rest mycket i Indien, jag delar gärna med mig av mina erfarenheter och tips, precis som många andra av medlemmarna här på forumet. Oavsett om du reser första gången eller om du känner Asien utan och innan så vill vi gärna ha dig här på forumet!
Just nu är du inloggad som gäst, du kan läsa alla inlägg som skrivits på forumet men du kan inte vara med och delta själv. Det är helt gratis att bli medlem, så vänta inte längre utan registrera dig idag!
|
Boende I Södra Goa
Postad 28 January 2012 - 09:39
Jag kommer åka själv till södra goa, vill helst till palolem/patnem men Colva och där runtomkring skulle också gå bra.. undrar ifall någon kan ge mig tips på bungalows att hyra billigt. vill ha elektricitet o eget badrum.. runt 500 rupees/ natt.. max..
tips?
om ni vet namn o har ett telefonnummer så uppskattas det mycket. känner att jag vill boka något innan jag bara åker dit..
Tack!
Postad 29 January 2012 - 11:02
Överlag verkar det som om hyddorna på norra delen av stranden och de som ligger lite bakom på södra delen är snäppet under i pris, du kommer nog hitta något bra. =)
Ta en natt till och börja med och gå sen runt och kika på andra ställen och hör dig för om standard och pris.
Liknande ämnen
Lätt Hitta Boende I November?Startad av Desiree, 21 Apr 2012 |
|
|
||
Varkala, Boende.. Nu?Startad av wickz, 16 Mar 2012 |
|
|
||
Boende Vid Holi Festival?Startad av sofiaandersson, 01 Mar 2012 |
|
|