Hoppa till innehåll

Välkommen till Asien.se

Hej och välkommen till Asien.se, forumet för oss som gillar att resa i Asien. Jag som driver forumet heter Fabian Mossberg och har rest mycket i Indien, jag delar gärna med mig av mina erfarenheter och tips, precis som många andra av medlemmarna här på forumet. Oavsett om du reser första gången eller om du känner Asien utan och innan så vill vi gärna ha dig här på forumet!

Just nu är du inloggad som gäst, du kan läsa alla inlägg som skrivits på forumet men du kan inte vara med och delta själv. Det är helt gratis att bli medlem, så vänta inte längre utan registrera dig idag!

Bli medlem

Guest Message by DevFuse

- - - - -

Transfer Mitt I Natten

transfer

• Please log in to reply
2 svar på detta ämne

#1 Cagu

Cagu

Nykomling

• Members
  • Pip
  • 6 Inlägg:

Postad 21 January 2012 - 20:59

Hej

Nu har jag bokat flyg till Goa för mig och min man. Första gången i Indien och det är så spännande.
Har läst och fått otroligt mycket bra tips på detta forum.

Vi kommer vilja bo enkelt i cocohuts men tänker att den kan vara skönt att boka första och ev. andra natten, lite för att ordna transfern på ett smidigt sätt. Jag har läst alla rekommendationer om My Soulmate och tänkte försöka boka där.
Nu kommer min kanske dumma fråga:
Vårt flyg kommer fram 03:20. Kan  man boka hotelltransfer mitt i natten?
Om det går bra så är vi väl framme vid hotellet ca kl 6 på morgonen, då vi vill ju helst inte betala för den natten eftersom det är morgon när vi kommer, eller är jag dumsnål nu. :wacko:
Men det måste väl vara ok att få ställa grejerna någonstans och vänta tills de öppnar och checka in för nästa natt även om ordnt transfern?
Vad kostar ett dubbelrum på My Soulmate, vi kommer den 26 februari.
Carina

#2 fabian

fabian

Indienfantast

• Admin
  • 2532 Inlägg:
  • PlatsSverige
  • Nästa resa:2012-10-01
  • Till:Goa, Indien

Postad 21 January 2012 - 22:14

Det går bra att boka taxi mitt i natten. Jag tycker att det låter lite dumsnålt, rummen på My Soulmate kostar 100-200 kronor natten, om det nu är fullt när ni kommer så är utcheckningen inte förän vid 11-tiden har jag för mig, är det inte skönare att få ett rum direkt och kunna sova några timmar? :)
Är just nu i Sverige...

Goa, Palolem, Calangute, Agra, Indien
Skall du resa bort? hyr ut din lägenhet och spara pengar!

#3 Cagu

Cagu

Nykomling

• Members
  • Pip
  • 6 Inlägg:

Postad 21 January 2012 - 22:29

Visa inläggfabian på 21 January 2012 - 22:14 sade:

Det går bra att boka taxi mitt i natten. Jag tycker att det låter lite dumsnålt, rummen på My Soulmate kostar 100-200 kronor natten, om det nu är fullt när ni kommer så är utcheckningen inte förän vid 11-tiden har jag för mig, är det inte skönare att få ett rum direkt och kunna sova några timmar? :)
Jo - hade nog det på känn att det inte är så smart. :rolleye:  Tack för ditt snabba svar och du ska verkligen ha all ära och berömmelse för detta forum och de andra Indiensidorna, man får verkligen mycket bra råd här.
Carina

Liknande ämnen

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar