Välkommen till Asien.se
![]() |
Hej och välkommen till Asien.se, forumet för oss som gillar att resa i Asien. Jag som driver forumet heter Fabian Mossberg och har rest mycket i Indien, jag delar gärna med mig av mina erfarenheter och tips, precis som många andra av medlemmarna här på forumet. Oavsett om du reser första gången eller om du känner Asien utan och innan så vill vi gärna ha dig här på forumet!
Just nu är du inloggad som gäst, du kan läsa alla inlägg som skrivits på forumet men du kan inte vara med och delta själv. Det är helt gratis att bli medlem, så vänta inte längre utan registrera dig idag!
|
Guest Message by DevFuse
Behover Boende I Palolem Imorgon 18 Dec!
Started by Alfaemma, Dec 17 2011 14:16
Inga svar på detta ämne
Postad 17 December 2011 - 14:16
Hej!
Jag heter Emma och kommer till Palolem i morgon kvall vid 20-tiden. Har annu inget boende, soker billig kokosnot hydda. Nagon som ar dar just nu och kan tipsa om ledig hydda? Svart att soka pa natet... Jag kan betala 500-1000 rupier for en natt men saklart helst mindre.
Hur ar belaggningen just nu? Tror ni jag far svart om jag kommer dit i morgon kvall och annu inte har bokat? Nan annan trevlig individ som vill dela hydda och fa ner priset? Helst tjej isf men normal kille utan oanstandiga intentioner gar ocksa bra! Pm:a mig sa kan vi byta telenr, jag har indisk mobil!
Mvh
Emma
Jag heter Emma och kommer till Palolem i morgon kvall vid 20-tiden. Har annu inget boende, soker billig kokosnot hydda. Nagon som ar dar just nu och kan tipsa om ledig hydda? Svart att soka pa natet... Jag kan betala 500-1000 rupier for en natt men saklart helst mindre.
Hur ar belaggningen just nu? Tror ni jag far svart om jag kommer dit i morgon kvall och annu inte har bokat? Nan annan trevlig individ som vill dela hydda och fa ner priset? Helst tjej isf men normal kille utan oanstandiga intentioner gar ocksa bra! Pm:a mig sa kan vi byta telenr, jag har indisk mobil!
Mvh
Emma
Liknande ämnen
Lätt Hitta Boende I November?Startad av Desiree, 21 Apr 2012 |
|
|
||
Någon Som Är I Palolem Nu?Startad av Henrik_M, 22 Mar 2012 |
|
|
||
Palolem Med Familj, 3 Barn, Två Månader.Startad av PatDri, 18 Mar 2012 |