Vi är 3 ungdomar (20-22 år gamla) som bokade sista min av en rent spontan till Goa från Göteborg den 22 Dec till 4 Jan med en hotelnatt:) Vi vill vara på olika ställen i Goa t.ex. Paolem Beach, Amabol, Anjuna men kanske till Mumbai samt Taj Mahal. Det beror på tid och pris etc. Vi är medvetna att det är en högsäsong just nu i Goa men behöver hjälp med att hitta tillgängliga rum i bungalow eller till låg pris? Jag är lite mer osäker än mina kompisar som förlitade på flash forum som påstod att hitta lediga rum på stränder. Jag tvekade lite och ville inte oroa mig om boende i Goa. Men ni är välkomna med förslag om vilka stränder som vi bör gå till. Tänk lite att vi är ungdomar och vill festa under nyår samt koppla av också
Välkommen till Asien.se
![]() |
Hej och välkommen till Asien.se, forumet för oss som gillar att resa i Asien. Jag som driver forumet heter Fabian Mossberg och har rest mycket i Indien, jag delar gärna med mig av mina erfarenheter och tips, precis som många andra av medlemmarna här på forumet. Oavsett om du reser första gången eller om du känner Asien utan och innan så vill vi gärna ha dig här på forumet!
Just nu är du inloggad som gäst, du kan läsa alla inlägg som skrivits på forumet men du kan inte vara med och delta själv. Det är helt gratis att bli medlem, så vänta inte längre utan registrera dig idag!
|
Boende I Goa
Postad 17 December 2011 - 00:50
Vi är 3 ungdomar (20-22 år gamla) som bokade sista min av en rent spontan till Goa från Göteborg den 22 Dec till 4 Jan med en hotelnatt:) Vi vill vara på olika ställen i Goa t.ex. Paolem Beach, Amabol, Anjuna men kanske till Mumbai samt Taj Mahal. Det beror på tid och pris etc. Vi är medvetna att det är en högsäsong just nu i Goa men behöver hjälp med att hitta tillgängliga rum i bungalow eller till låg pris? Jag är lite mer osäker än mina kompisar som förlitade på flash forum som påstod att hitta lediga rum på stränder. Jag tvekade lite och ville inte oroa mig om boende i Goa. Men ni är välkomna med förslag om vilka stränder som vi bör gå till. Tänk lite att vi är ungdomar och vill festa under nyår samt koppla av också
Postad 17 December 2011 - 10:26
Goa, Palolem, Calangute, Agra, Indien
Skall du resa bort? hyr ut din lägenhet och spara pengar!
Postad 18 December 2011 - 00:07
Postad 18 December 2011 - 21:57
Akious på 18 December 2011 - 00:07 sade:
Postad 26 December 2011 - 11:39
Liknande ämnen
Lätt Hitta Boende I November?Startad av Desiree, 21 Apr 2012 |
|
|
||
Varkala, Boende.. Nu?Startad av wickz, 16 Mar 2012 |
|
|