Välkommen till Asien.se
![]() |
Hej och välkommen till Asien.se, forumet för oss som gillar att resa i Asien. Jag som driver forumet heter Fabian Mossberg och har rest mycket i Indien, jag delar gärna med mig av mina erfarenheter och tips, precis som många andra av medlemmarna här på forumet. Oavsett om du reser första gången eller om du känner Asien utan och innan så vill vi gärna ha dig här på forumet!
Just nu är du inloggad som gäst, du kan läsa alla inlägg som skrivits på forumet men du kan inte vara med och delta själv. Det är helt gratis att bli medlem, så vänta inte längre utan registrera dig idag!
|
"Måsten" I Goa
Postad 11 December 2011 - 18:38
Indienresan närmare sig med stormsteg! Exakt 9 dagar kvar nu!
Har kollat väldigt mycket på Internet om saker man bör göra i Goa eller Mumbai. Däremot blir man lite skeptiskt och vet inte vad som är turistfällor. Därför vill jag ha så mycket tips som möjligt så man inte missar något fantastiskt!
Postad 12 December 2011 - 10:59
Postad 14 December 2011 - 09:19
Åk till kryddplantaget (turistfälla men riktigt nice ändå!)
Besök dudshagar falls (men kanske inte mellan 15 december och 30 januari då det är rätt packat med folk)
Besök Panjim!
Goa, Palolem, Calangute, Agra, Indien
Skall du resa bort? hyr ut din lägenhet och spara pengar!
Postad 14 December 2011 - 09:37
Ät god mat, våga smaka på saker ur gatustånden!
Besök vaxmuséet i Old Goa, det håller långt ifrån tusseauds kvalitet men herrejisses vilka skratt det bjöd på. =)
Liknande ämnen
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar