Välkommen till Asien.se
![]() |
Hej och välkommen till Asien.se, forumet för oss som gillar att resa i Asien. Jag som driver forumet heter Fabian Mossberg och har rest mycket i Indien, jag delar gärna med mig av mina erfarenheter och tips, precis som många andra av medlemmarna här på forumet. Oavsett om du reser första gången eller om du känner Asien utan och innan så vill vi gärna ha dig här på forumet!
Just nu är du inloggad som gäst, du kan läsa alla inlägg som skrivits på forumet men du kan inte vara med och delta själv. Det är helt gratis att bli medlem, så vänta inte längre utan registrera dig idag!
|
Boende I Candolim 26-30 Dec, Sunburn Festival
Postad 08 November 2011 - 10:02
Är sjukt sugen på sunburn festivalen 27-29 dec i år och behöver tips på billigt men fräscht boende i candolim under mellandagarna.
Det jag är ute efter är ett guesthouse med gångavstånd till festivalområdet.
Just nu är jag i calangute och kan ta mig till candolim för att kollla på olika boenden, fråga om bokning osv.
Någon som varit på festivalen tidigare och har några andra allmänna tips?
Postad 08 November 2011 - 11:08
/anna
www.visitgoa.se
Postad 08 November 2011 - 14:30
Imorgon åker jag förmodligen till candolim och kollar på ett ställe där jag kanske kan få rum. Samtidigt ska jag passa på att kolla in Big Daddy´s Inn också.
Tack för tipst, alla andra förslag är också jättevälkomna.
Postad 08 November 2011 - 15:30
www.visitgoa.se
Postad 08 November 2011 - 15:42
Kilo på 08 November 2011 - 14:30 sade:
Imorgon åker jag förmodligen till candolim och kollar på ett ställe där jag kanske kan få rum. Samtidigt ska jag passa på att kolla in Big Daddy´s Inn också.
Tack för tipst, alla andra förslag är också jättevälkomna.
Postad 08 November 2011 - 16:01
Kilo på 08 November 2011 - 14:30 sade:
Det där låter som en överdrift... Dessutom är det ju bara 3,5 kilometer mellan calangute och candolim... en liten promenad kanske?
Goa, Palolem, Calangute, Agra, Indien
Skall du resa bort? hyr ut din lägenhet och spara pengar!
Postad 08 November 2011 - 16:31
/anna
www.visitgoa.se
Postad 13 December 2011 - 20:13
Vi kommer ner den 27e dec och skulle vilja ha lite party och sol!
Om man bortser från sunburn festivalen, vad är bästa stället att vara på i goa för två killar i 25 års åldern som vill ha sol och strandfest
Liknande ämnen
Lätt Hitta Boende I November?Startad av Desiree, 21 Apr 2012 |
|
|
||
Varkala, Boende.. Nu?Startad av wickz, 16 Mar 2012 |
|
|
||
Boende Vid Holi Festival?Startad av sofiaandersson, 01 Mar 2012 |
|
|