Hoppa till innehåll

Välkommen till Asien.se

Hej och välkommen till Asien.se, forumet för oss som gillar att resa i Asien. Jag som driver forumet heter Fabian Mossberg och har rest mycket i Indien, jag delar gärna med mig av mina erfarenheter och tips, precis som många andra av medlemmarna här på forumet. Oavsett om du reser första gången eller om du känner Asien utan och innan så vill vi gärna ha dig här på forumet!

Just nu är du inloggad som gäst, du kan läsa alla inlägg som skrivits på forumet men du kan inte vara med och delta själv. Det är helt gratis att bli medlem, så vänta inte längre utan registrera dig idag!

Bli medlem

Guest Message by DevFuse

- - - - -

Kontakt Till My Soulmate.

• Please log in to reply
4 svar på detta ämne

#1 Finn

Finn

Nykomling

• Validating
  • PipPip
  • 16 Inlägg:
  • Nästa resa:2011-11-02
  • Till:Palolem

Postad 21 September 2011 - 13:57

Har pratat med Shocky idag, 21/09 han har trubbel med email kontakt.

Da hurtsen på stranden först öppnar i början av nov.Så är det just nu rätt full belagt på hotellet.

så ifall det är soulmate som gäller kan ni ringa  0091 9765184927

Kan också meddela att kocken Lal är tillbaka. mums
Skam som ger sig :-)

#2 kalles

kalles

Aktiv medlem

• Members
  • PipPipPip
  • 54 Inlägg:
  • PlatsUppsala
  • Nästa resa:2011-11-11
  • Till:mumbai-goa

Postad 22 September 2011 - 20:16

Ok därför jag aldrig fick nått svar då vart ett ställe på colva i stället fast går väl boka av i värsta fall om det går att få kontakt senare

#3 kalles

kalles

Aktiv medlem

• Members
  • PipPipPip
  • 54 Inlägg:
  • PlatsUppsala
  • Nästa resa:2011-11-11
  • Till:mumbai-goa

Postad 21 October 2011 - 13:50

Han verkar ha fått igång mailen nu på mysolmte@gmail.com fick ett svar i dag har då redan hunnit boka roundcube nån som vet hur det stället är ?

#4 Hajjen

Hajjen

Nykomling

• Members
  • Pip
  • 8 Inlägg:

Postad 29 January 2012 - 23:16

Någon som vet ungefärligt pris för boende under minst en månad på My Soulmate? Hur ser priserna ut i övrigt i Palolem, var där senast för 3 år sedan. Tänker både på mat och boende.

#5 fabian

fabian

Indienfantast

• Admin
  • 2532 Inlägg:
  • PlatsSverige
  • Nästa resa:2012-10-01
  • Till:Goa, Indien

Postad 29 January 2012 - 23:21

Priserna går upp hela tiden... My Soulmate kostar nog 700-800 per natt just nu. Betydligt dyrare under högsäsong. Om du hyr länge kanske du kan komma ner till 600? Hyddor kostar allt från 300 till 3-5 tusen per natt, det är väldigt varierande. Alltid lättare att få bra pris om man är på plats.
Är just nu i Sverige...

Goa, Palolem, Calangute, Agra, Indien
Skall du resa bort? hyr ut din lägenhet och spara pengar!

Liknande ämnen

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar