Tack fabian för ditt tips om boende på My Soulmate, har mailat dit men ej fått svar, har även skickat mail till andra hotel/resorts, men det tycks vara svårt med svar från samtliga.
Finns det bokningsmöjligheter på flygplatsen i Goa ?
Tänkte bara boka 3 nätter, och sen på plats strosa runt efter ev. annat alternativ för längre vistelse.
Har tänkt mig Palolem beach.
Någon som har några goda råd ?
Välkommen till Asien.se
![]() |
Hej och välkommen till Asien.se, forumet för oss som gillar att resa i Asien. Jag som driver forumet heter Fabian Mossberg och har rest mycket i Indien, jag delar gärna med mig av mina erfarenheter och tips, precis som många andra av medlemmarna här på forumet. Oavsett om du reser första gången eller om du känner Asien utan och innan så vill vi gärna ha dig här på forumet! Just nu är du inloggad som gäst, du kan läsa alla inlägg som skrivits på forumet men du kan inte vara med och delta själv. Det är helt gratis att bli medlem, så vänta inte längre utan registrera dig idag! Bli medlem |
Guest Message by DevFuse
Var skall jag bo?
Started by alla, Jan 09 2011 12:30
1 reply to this topic
Postad 09 January 2011 - 12:30
Postad 09 January 2011 - 22:32
Hejsan! Du kan SMSa eller ringa min vän Franco, han kör taxi och kan boka in dig på My Soulmate samt hämta dig på flygplatsen om du vill.
Franco finns även på facebook där han tar bokningar.
Skönast att ta en taxi ner till Palolem direkt.
Franco finns även på facebook där han tar bokningar.
Skönast att ta en taxi ner till Palolem direkt.
Indienfantast bosatt i Panjim i Goa!
Liknande ämnen
Hur skall vi få fart på forumetStartad av fabian, 08 Jun 2007 |
|
|
||
var skall jag boStartad av alla, 05 Jan 2011 |
|
|
||
Vilken Enfield skall man köpa?Startad av fabian, 10 Sep 2007 |
|