Hoppa till innehåll

Välkommen till Asien.se

Hej och välkommen till Asien.se, forumet för oss som gillar att resa i Asien. Jag som driver forumet heter Fabian Mossberg och har rest mycket i Indien, jag delar gärna med mig av mina erfarenheter och tips, precis som många andra av medlemmarna här på forumet. Oavsett om du reser första gången eller om du känner Asien utan och innan så vill vi gärna ha dig här på forumet!

Just nu är du inloggad som gäst, du kan läsa alla inlägg som skrivits på forumet men du kan inte vara med och delta själv. Det är helt gratis att bli medlem, så vänta inte längre utan registrera dig idag!

Bli medlem
Guest Message by DevFuse

- - - - -

Vilken försäkring skall jag ha?

• Please log in to reply
Inga svar på detta ämne

#1 sussi

sussi

Nykomling

• Members
  • Pip
  • 7 Inlägg:

Postad 03 October 2009 - 11:26

vad ska jag ha för försäkring någon som vet? Helst någon som täcker bilskador också!

KUL ATT HÖRA ATT DET FINNS LITE FOLK OMKRING EN! jag ska åka till rishikesh
i mars nån mer som ska dit? Jag har haft lite otur med reseselskap där jag blev sviken,men har även fått nya kompisar i goa skitkul! men dom dansar inte på klubbar,eller solar eller,tycker om att åka runt
dom sitter bara på restauranger å glor!STARCO,är det någon som känner till de stället? så det är därför jag blev medlem i det här forumet för att få ev nån mer med samma intressen osv.

Detta inlägg har redigerats av fabian: 03 October 2009 - 12:37

Liknande ämnen

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar